Mycke trevligt som händer nu i dagarna..

Idag är de sista dagen innan jul Älskling jobbar sen är han ledig fram till den 2. januari, skönt för oss alla tre att få träffas och umgås mer på ett annat sätt..
Sen i morgon fredag ska de absolut pynta de sista, slå in lite julklappar som ska med ner på lördag när vi åker och hälsar på mamma och firar lite jul där nere..

Sen söndag träning, sista advent samt städa och göra plats för granen som ska köpas nästa vecka..
Älskar att ha en riktigt gran och sen få klä den precis innan julafton och verkligen känna att snart är de jul..

Denna gång blir de mycke pynt i granen ska inte ha något tema som jag brukar ha..

Nu ska de bli många fina färger så lilltjejen har något att titta på..



Hur klär ni eran gran? Äkta eller plast??



Postat av: Susanne Carlsson

Självklart ska de vara rikgit gran med mycke pynt i speciellt nu när barna är i den åldern så dom kan göra julgranspynt själva

2010-12-16 @ 11:57:25
Postat av: luffi

Hey! Jag är lite sen som vanligt numera med att svara på kommentarer! Dock svarar jag i alla fall! Och när jag ändå är här och kikar runt vill jag passa på att säga hoppas du haft en fin jul och får en god fortsättning!



Kramar Luffi!!

2010-12-27 @ 17:32:32
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback