Gaaahhh inte lång tid kvar och tankarna far i hjärnan

Ja här sitter man mitt i natten och kan inte sova.
Tankarna bara snurrar runt och så inför förlossningen.
Inte nervös eller så men nyfiken på hur allt kommer att kännas, hur de kommer att vara.
Hur lilla Aurora kommer att se ut och ja lite sånt tänker man på.
Så jag har verkligen svårt att sova nu, samt har ont i ryggen.

Blev hungrig på köpet också så de fick blir en

Banan






























Samt ett glas mjölk

Lite jordgubbar

 

Man skulle ju inte tacka nej till en egen kossa.

Så söta och vackra djur

 


Postat av: Grimgoth

sv:

Kul att ngn mer än bara jag känner frö den låten, jag kom på en till som jag måste ta upp i bloggen inom kort :D

2010-07-06 @ 21:46:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback