Skrivlusten har varit borta ett tag!

Ja de va någon vecka sen minst jag skrev här.
Under tiden har jag hunnit iofs med en massa saker att göra.
Har börjat äntligen med att renovera sovrummet.
Spackling i taket, ska slipa i veckan, sen är de spackling igen sen dax för väggarna.
Sen är de inköpa färg, golv och tapet sen är de bara dax att måla.
Yeeeaaahhh Äntligen.

Skruttungen i magen mår toppen hon med, jävlas hela tiden nu med sparkar och busar runt där inne, ibland undrar man verkligen vad hon håller på med.

Ja inte mycke kvar att handla till henne innan hon kommer, Är ett skötbord och en barnstol, nappflaska och lite små saker,men verkligen inga stora saker.


 

Denna tänkte jag åt henne.

Enkel, lätt att hålla ren samt snygg.


Ja vad har hänt mer, fixat massa skoj med naglarna, firat valborg med Älskling och vänner.
Grillat en massa.
Ja börjat pyssla lite mer här hemma med små saker.

Ätit en massa jordgubbar också som alltid är så himla gott.

 

Mums

Kom på att jag har gjort ett jätte fint linne till mig själv också i veckan som har gått..

Bebis

Ja mer än så i veckan har nog inte hänt...

En ny bild på mig bara..

 

 

 

Så nu ska jag återgå till att fixa mina naglar och göra dom fina...


Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Skulle vilja se bilder på eran renovering:)

2010-05-04 @ 19:03:26
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: simone

Ser gryymt niice ut! :D

2010-06-13 @ 15:20:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback