4 Månader

Har våran go lilla prinsessa blivit idag.
Njuter varje dag av att ha henna i vårat liv.
Hon gör våra dagar underbara, Man är sällan ledsen med henne runt sig.
Hon sprider glädje omkring sig.

Låg igår kväll och pratade om hur de var när hon kom, minns de som igår när man låg där i förlossningssalen och skrek och hade ont, men minns mest hur de kändes när hon kom all smärta bara försvann, va verkligen som att trycka på en knapp.
Underbar känsla när dom la henne på mitt bröst och man fick känna på henne, mysa med henne, pussa på henne lukta på henne samt se hur hon såg ut.
Verkligen älskar henne av hela mitt hjärta.
Hon är de bästa som har hänt vårat liv, sen kommer Magnus in i bilden på andra plats med att vara de bästa.

Längtar till alla dom dagarna när man får uppleva med henne när hon gör framsteg som när hon sätter sig upp i sängen och sträcker händerna efter mig, när hon vill pussa på sin mamma eller pappa, när hon säger att hon älskar oss, när hon kryper upp i sängen hos oss och vill sova i våran säng, morgonmys med henne, fredgsmys ja alla dom dagarna längtar jag efter och ännu mer dagar..

Idag ska vi ha en mysig dag hon och jag.
För Magnus ska ha möte på jobbet så han kommer hem sent ikväll så vi blir själva hela dagen.

Bara mysa och leka en massa hela dagen.

Nu ska jag diska upp efter min frukost.. Hon sover och myser med kalle kanin i sömnen.. :)

4 Månader sen den 22 juli



4 Månader gamal..

Postat av: Melinda - mamma till Julia

Nämen vad roligt att hon också är född den 22! =) Grattis till tjejen!! =) Och tack för din kommentar, vad glad jag blev!! =) ha en bra dag du också, kramar!

2010-11-22 @ 11:45:06
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: baka är kul :D jag och mammi ska nog också baka en gång till, vi gjorde 2 satser och det skulle bli ca 100 st. de vart 45, vi gjorde för stora ^^

2010-11-22 @ 12:24:29
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: gör lite olika smaker? :D eller försej, de kanske blir för jobbigt..

2010-11-22 @ 15:09:06
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin bebis du har! skulle du vara jätte snäll o vara med i mina tävlingar o även bli medlem på första länken jag har publicerad! :D

2010-11-22 @ 15:17:36
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

gud vad söt :)



RE: tack så mycket, älskar verkligen att fota små barn :)

2010-11-22 @ 22:49:37
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback