Ledsen och mår dåligt

Trodde hela dagen igår skulle vara bra och mysig, men allt bara vände när Älskling kom hem igår.
Tyvärr.

Vi började bråka och ja sent inatt blev vi sams så vi kunde somna.
Stackarn fick bara sova 3 timmar innan han skulle upp och jobba.
Jag sov mindre men när han hade gått så var de dags för mat för lilltjejen och sen somnade hon och jag om igen.

Men jag mår verkligen inte helt bra idag i allafall, ledsen över igår, besviken.
När jag bråkar med den jag älskar så tar de jätte lång tid för mig att släppa allt när de är bra igen.
Tyvärr.

Så idag blir de bara att göra saker som muntrar upp mig, ska snart iväg och handla lite mat med lilltjejen.
Sen hem och mysa i soffan med henne och en bra film hade jag tänkt.

Skulle ha varit på ett möte idag kl 11 men de försov jag mig till tyvärr.
Men hade turen att de kunde bokas om tills i morgon..

Nä nu har hon vaknat, dax att klä på oss och ut i regnet..

Puss på er

Postat av: Grodan

sv: jag skulle med vilja se filmen om Cornelis, den är säkert grym!

2010-11-03 @ 14:48:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback