Panik eller inte

Har massa att göra idag, börjar få redan lite panik med att hinna med allt.
Det ska storstädas och göra fint tills i morgon bitt då syster och henns familj kommer.
Skulle ha kommit ikväll men vart ändrat tills imorgon.
Skönt fast ändå inte.
Saknar dom så sjukt mycke.

Men jag och hon är så himla lika, de ska vara skinande rent när vi kommer dit på besök samt samma sak när dom kommer hit, ibland undrar man om de är kungen som kommer över hehe

Men jag gillar att ha städat och ordning när jag får besök även om de bara är syster eller så.
Men har man 7 hårbollar och en liten busunge så blir de lite stökigt.
Men som alla säger de märks inte att vi har 7 katter, så skönt tycker jag behöver jag inte orora mig att de stinker kattpiss och sånt här hemma.
Hehe

Sen är de alltid bra att ha ordning ordentligt nu när hon ska börja leka mer nere på golvet så hon inte blir dammig och får massa skit på sig i onödan..

Nu ligger hon och sover, jag ska dricka klart mitt kaffe sen är de dax att börja storstäda..

De ska vara klart innan hockeyn ikväll..


Hörs senare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback