Trevlig söndag

Vaknade sent, hade lite panik skulle ju få över Petra och Mattias på middag så de skulle vara fint som jag alltid vill ha när de kommer över folk.
Frukost, sen tog vi tag i uppgifterna.. Städa, diska, dammsuga och skura golv..

Men fint blev de..
Kl 15 kom dom middagen var nästan klar.

Bjöds på kycklingfilé med brieost på toppen samt klyftpotatis och tzatsiki och god grönsallad med tomater ovh paprika samt örtbröd till de.

Trevligt och gott var de..
Kaffet kokades och de bjöds på blåbär cupecakes med banantopping och pepparkakor.. :)

Såg på hockey tillsammans AIK-SAIK.
AIK vann så de var nice för Magnus skulle som håller på dom.

Mattias är en rolig grabb, passar på att nämna honom nu så han blir glad..
Som han tjatade om att han aldrig blev nämd på bloggen så vassego
Hehe nä då skämt o sido han tjatade inte :)

Lilltjejen va glad och lycklig som vanligt så de var trevligt.
mumsade på sina majsbågar och mådde bra :)

Nu blir de lungt och lite parlamentet om en stund.
Sen blir de sängen tidigt idag.. Känner mig lite seg


Puss på er..





Mumsar Majsbågar *Mums*

Postat av: Anonym

sv: haha okej! :D bra att du ändrade uppfattning då, tyvärr är jag inte en sån.. har jag bestämt mig för att ogilla något så måste jag ogilla de för resten av mitt liv typ. hatar att va så envis!



och självklart tycker jag somvanligt att böckerna är mkt bättre än filmerna. :) bästa boken enligt mig är 5:an, men filmen var otroligt dålig. och sämsta boken (tråkigast enligt mej) var 6:an, men den filmen var jättebra.. konstigt nog ^^

2010-11-21 @ 21:09:08
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

gud vad söt

2010-11-22 @ 00:55:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jaa äntligen skrivs det om mig ;)

Jävligt god mat lagade ni .. :)

2010-11-22 @ 01:08:13
Postat av: Jeanette

Snällt av dig Mattias..

Jag får bättra mig och skriva mer om dig då :) Eller om er alla så ingen känner sig utanför..

Blir ju mer efter nästa söndag när vi ses alla igen :)

2010-11-22 @ 10:15:32
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback