Beställning

Igår när jag hade gjort min skyddsängel så la jag ut den på en säljsida på fb.
Redan efter några minuter så hade jag 12 beställingar.
Hur kul är inte de..

Så nu har jag fullt upp och lite tidspress samt jag jobbar hela veckan nu som kommer.
Så jag ska försöka hinna med så mycket jag bara kan.

Men det är kul och de ger pengar =)
Perfekt nu lagom till jul..

Skruttan sover och jag hoppas natten nu blir bättre för hon var inte rolig inatt.
Vaknade 03.30 och somnade vid 6 och skulle ha gått upp 7 för att göra sig klar för dagis men kände att det var inte snällt mot henne och låta henna få lite sömn och släppas till dagis och va grinig.
nej vart hemma en dag till med mamma.

Samt då hinner hon må helt ok tills i morgon.

Nä dags att ta tag i tvätten för att hänga och sätta igång en maskin till.
Ha nu en bra eftermiddag hörs nog senare..

<3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback