Suck trist dag..

Fortfarande sjuk eller ja huvudet värker fortfarande..

Passade på att trösta mig idag med årets första semla, god som bara den var den, samt mina goa älskling gav mig vackra rosor..


(Ska färgas blåa för att de inte fanns blåa rosor på ica)


Sen vart de hockey och de gick åt skogen..

Tröstade mig med god mat och lite vin för att slippa känna värken samt slippa känna smärtan av förlusten :)
Sen vart de hockey för min älskling men där gick de åt skogen också inte våran dag idag..

Trist väder är de också snön smälter och de är blött ute.. Bläää
Gillar inte snöblask..

Nu ska de snart ses på film och försöka göra lite mys av dagen..

Igår såg vi en asbra film, "The Tourist" Den va riktigt bra i mina ögon men lite förvirrande men bra..
Sen vart de Machete den var också bra de jag såg men sen somnade jag *hehe som vanligt*

Ikväll får vi se vad de blir för film..

Imorgon är de träning eller ja kör inte hårt men ska försöka göra något...

Hoppas eran lördag har varit bättre än våran..

Pusss

Postat av: Grimgoth

sv:

Då ser jag med andra ord ännu mer fram i mot The Tourist, har du någon direktlänk till Wan?

2011-01-09 @ 14:21:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Lät helt okej faktiskt, dom kan nog bara bli bättre med känns det som?

Tack för tipset.

2011-01-09 @ 14:29:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback