Mina brön smakar bäst ;)

Japp det stämmer.. Mitt bröd smakar sjukt gott..
Brödet var slut så det var dax att leka husmor igen så va bara att börja baka =)
Jätte goa blev dom och ja dom blir alltid bra och goda =)



Hänt annars idag jobbat på en skola så jag ha lekt fröken idag, var kul men ja trivs bäst på dagis på småbarnsavdelningen om jag får välja.

Ja vad har annars hänt här.

Har bara en otroligt busig dotter här hemma nu för tiden.
Det ä hennes snuttefilt/napp/gosedjur som ska bada hela tiden i katternas vattenskål,
hon leker i kattlådorna, kastar ner strumpor i toaletten, hon äter blommgjord,
hon klättrar upp i fönstret och bara är mer vild än tam nu för tiden.
Men man har verkligen aldrig tråkigt längre så det känns underbart.

Går bra för henne på dagis fortfarande och jag jobbar mer och mer nu så det känns skönt.
Men jag saknar vekligen något i mit liv....

Men men den dagen kommer. <3 <3 <3

Puss och godnatt nu ska jag se på film

Bjuder på två bilder på två sötingar





Mammas galna lilla busängel




Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Ville bara tipsa om att jag ska ha en tävling på bloggen snart där man kan vinna en likadan Musse-form som jag bakat med!

:)

2011-10-18 @ 12:49:39
URL: http://bliminjast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback