En så otroligt tråkig och ensam dag!

Idag har jag verkligen haft de så otroligt tråkigt hemma.
Har inte varit på humör för något.
Ledsen, ensam och uttråkad så har de varti för mig idag.

Ledsen över att min Goa Farfar gick bort igår :( R.I.P Arne
tyvärr hann man ju aldrig träffa honom men i allafall jobbigt fast man har vetat om de ett bra tag att de var en tidsfråga men ja som sagt alltid jobbigt när en man tycker om går bort.

Kommer alltid bära dig med mig i mitt hjärta.


Vad har jag gjort idag då inte mycke där heller, läst, kollat på tv, suttit vid datorn, diskat.
Lagat mat som vart iofs väldigt god och lyckad.
Hemmagjord fiskgratäng alltid lika gott när lilla jag gör den :)

Läste om en till hemsk sak att Peter Steel avled i går med hjärtfel R.I.P Peter.

En person med en otrolig mysig röst och vacker musik har lämnat denna jord



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback