Helgen har varit lyckad

I helgen har man fått mycke gjort här hemma.
Fredagen städning, grillning och massa mys.
Vart Kycklingspett med pommes och Tzatsiki mums mums.

Lördagen
gick upp skapligt började med en god frukost, sen började vi packa ner alla sakerna i
de blivande sovrummet.
Så de blev hela 6 kartonger som vart fulla.
Vad mycke saker man har i två bockhyller när man tänker efter..

Sen vart de bakning av bröd och samtidigt som jag stod och hällde i en massa mjöl i degen så fick man se receptet på sockerkaka på påsen så de vart en chokladsocker kaka till eftermiddags kaffet *lyckad och god*

Sen vart de god mat som älsklingen min lagade han är så duktig han.

Sen vart de tv resten av kvällen och en skön dusch och massa mys.

Söndagen super god frukost med nybakt bröd te och juice.
Sen vart de att vi körde bort kartongerna och bokhyllorna.
Så nu är de mer plats här hemma för att kunna renovera.




Dessa tapeter blir de med detta golv till samt en fondvägg som blir guldfärgad eller champagne har inte bestämt till hundra än. Guldgardiner är redan klara i allafall. :)

Sen vart de lite mer städning idag, tvättning, målade naglarna som jag vart grymt nöjd med.
Spelade lite sims 3 alltid lika kul.

 

Nöjd över dessa långa vackra naglar :)

Sen lagade min älskling god mat idag också. Falukorv i ugn med ris till gott gott.

Nu blir de Parlamentet, glass sen blir de dusch och film i sängen :)

 


Postat av: Nea

Åå Så avensjuk jag blir på dina naglar! =( För mig går dom bara av så fort man börjar se en liten längd på dom ^^

2010-06-12 @ 18:16:34
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback