MVC idag !

Va iväg till barnmorskan idag och lyssnade på lilla underverket.
Hjärtat slog perfekt, hon va perfekt lång 28 cm lång trevligt.
Sen fick man höra henne ligga och hicka inne i mammas mage och sparkade i vanlig ordning när man
ska lyssna på henne :)
Men underbart är de verkligen att höra hur de låter där inne :)


Syns gör de verkligen nu att man har en bebis i magen :)


Sen va min älskling så duktig och underbar idag och lagade super goa pannkakor som man njöt utav med blåbär till, alltid lika gott och självklart ett glas kall mjölk kan de bli godare??








Sen vart de ny desing på naglarna idag, hade tröttnat på sen beige färgen :)



Before


After

 

Sen kan jag inte motstå att lägga in några måsten i min vardag men älskar dom verkligen så mycke så de är ett måste..

Kroppen måste lukta gott och vara mjuk och go så lite Body lotion, sen måste man lukta gott med en söt go perfym samt läpparna måste skina lite och smaka gott dom med och självklart ha sin lilla samling i en söt liten väska :)

 

En liten del av min söta Anksamling bara så underbart söta :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback