Varit en riktig duktig hemma"fru" idag!

Ja i dag har jag hunnit med en massa här hemma.

Började dagen med frukost, kaffe och två goda mackor med leverpastej och paprika på.
Sen vart de en tvättmaskin som sattes igång, tvätten blev vikt som redan hängde och inlagd i skåpen.
Disken blev diskad + att jag redan hade tömt diskstället sen igår (pust en massa disk)
Sen blev de rensa kattlådorna, dammsugning så nu är de verkligen rent här hemma.

Sen tyckte jag att jag var värd en skön varm dusch efter allt slit här hemma.
Sen vart de lite ta hand om mig pyssel, målade naglarna gjorde mig lite extra fin för älsklingen min.



Håret doftade smultron, kroppen doftade jordgubb, läpparna smakade körsbär och jag såg ut som en viol (lila klänning och lila naglar) som en underbar sommarbukett helt enkelt.



Börjar bli en jätte fin bebismage nu ;)


Katterna va helt slut dom också efter man hade städat och gjort fint.

Sen vart de dax för matlagning på dagens meny stod de "Stuvade makaroner med stekt falukorv" Vart gott och lyckat :)



Efter maten tog vi en skön promenad till Ica för att handla lite glass, hittade en ny sort jag bara var tvungen att testa så klart ( tokig som man är i jordgubbar) så det blev jordgubssorbe. ♥

Väl hemma gjordes de kaffe sen vart de dax för lite Country life på Facebook :)

Snart dax för en dusch med min älskling, film och lite glass och mys ♥


Vill ha de lite varmare ute nu och att sanden ska vara borta så jag får använda dessa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback