Känns som man börjar bli sjuk

Vill inte och har verkligen inte tid med den, men så är de alltid för mig när julen närmar sig, jag känner mig nere, trött och har ont i magen..
Jag har ju massa roligt framöver jag ska göra.
På lördag ska jag och våran lilla familj åka ner och träffa mamma och syster med familj..
Fira lite jul där så mamma får träffa sin lilla busunge till julen.

Sen julen blir de hos svärmor och familjen där, sen i mellandagarna ska vi ner till syrran och fira mer jul samt nyårsafton där och även fira henne nästa år innan vi åker hem..

Sen har jag allt de andra roligt innan jag ska göra också..
Så nej jag har verkligen inte tid att bli sjuk..


Bra botmedel mot jätte ont i magen som bara bråkar dagligen med mig??


några månader gamal men iallafall

Postat av: NyfikenRöd

samma här.. hu.. sjuk. Vad har du för msn nuförtiden apropå inget?

2010-12-14 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback