Tiden räcker knappt till

Nu har jag inte så mycke tid längre med att göra saker som jag hade för ett tag sen.
Märks att hon vill vara mer och mer vaken.

Har massa jag vill hinna med om dagarna eller som jag måste men hinner verkligen inte.
Massa serier jag ska hinna se men hinner inte..

Önskar mig mer tid i julklapp hehe nää då jag hinner nog till slut får ta en sak i taget.

I helgen var de tänkt att åka på julmarknar nere i rejmyre men så blev de ej tyvärr.
Så fredags hade vi familjemys här hemma med efter att ha varit iväg och handlat och lagade god mat.
Lördagen åkte vi iväg till V-haninge och firade en kompis och var kvar där ett bra tag, hem sen och kollade på film och åt mat igen..

Söndagen var de fixa mer med julpyntet har lite kvar samt granen men den får jag vänta med tills runt den 20.e som vi alltid gör :)

Idag är de tänkt att jag ska hinna baka bröd, laga mat samt dammsuga för de är massa råttor överallt.

Hoppas mitt paket kommer idag som jag längtar efter :)
Tänkt att börja slå in dom julklapparna jag har köpt och börja lite smått där med.


Vad önskar ni er i julklapp??



Själv önskar jag mig trevligt julafton med god mat och underbara familjen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback