Foglossning hehe

Ja inte lätt att veta när man aldrig haft de.
Jag som inte har kännt något under dessa 37 veckor som gravid trodde jag bara att de har knackat lite på vänster sida i ljumsken.
Men inte tänkt något mer på va de kan vara fören idag..När jag pratade med syrran min..

Det är ju
foglossningar *Ups något stort är på Gång*


Så snart kanske man har en liten go skrutt här hemma :)


Underbart




Postat av: Linda

Tack! hehe jo han e söt när han sitter still o inte leker monster här hemma ;)



Din syster berätta för ett tag sen att du var gravid o häromdagen satt ja o surfa runt lite på fb o kom in på din sida o såg att du hade en blogg, o då var ja ju bara tvungen att snoka in här med :)



Jag hade foglossningar hela graviditen o kunde knappt gå eller resa mig vissa dagar, riktigt jobbigt de där.. O när min förlossning börja hade jag ingen aning om de för jag var ju bergsäker på att det skulle göra svinont men det tyckte ja inte det gjorde så från att ja kom in till bb tills plutten var född tog det bara 4 timmar så var beredd på att det kan gå snabbt med :)

(en liten sporre kanske :) )

Känner du dig förberedd då?



kram

2010-06-19 @ 23:56:51
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback