Längtar till sommaren..

Vårkänslorna börja komma mer och mer nu.
Så man längtar massa till sommaren.
Speciellt efter sin lilla goa bebis.

Sen efter sommaren ska jag börja ta tag i min Tatuering eller kanske båda två som jag ska göra.
Ska göra vingar samt stjärnslinga som börjar på foten och avslutas under vänstra bröstet.
Vingarna kommer täcka hela ryggen, samt skriva Fallen i ryggraden.

Sen även en tatuering till blir ju våran dotters namn på kroppen är inte helt hundra på vart bara men
har mina funderingar.

Men nu vill jag att våren verkligen ska börja helt så snön försvinner på baksidan så jag kan börja klippa ner buskarna jag inte ska ha kvar samt få börja göra fint och mysigt där ute som jag vill ha de.

Något liknande men inte riktigt exakt som denna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback