Välkommen till min nya blogg

Ja nu är det dax igen att börja skriva av sig, har verkligen saknat att göra de.

Fick hem mitt paket igår med massa fina kläder och annat smått och gott.
Lycklig och nöjd allt passade super bra.

Idag är de Våffel dax här hemma så om någon timme eller så är de dax att börja laga lite mat,
men innan dess bakas det bröd så min älskling har något gott att ta med sig på morgonen.

Ja annars händer de inte så himla mycke just idag, har fått hjälp med att göra denna sida lite fin, tack vännen super snällt av dig att du tog tid.

Magen växer och sparkar för fullt här hemma just nu eller sparkar i allafall, en liten livlig liten bebis just nu.
Men kanske beror lite på musik som spelas kanske gillar den :)

"Takida - The things we owe"



En mamma bh är ett måste.. Riktigt skön. Det i guld

Mina fina inköp som kom på posten igår



Postat av: Sara

Hej!

Sorry att det blev lite tokigt på chatten, satt i telefon som sagt... Men vilken fin blogg du har fått till! Jag vill oxå =) Har ni flyttat till hus nu eller? Hoppas det är bra iaf. kram kram

2010-04-02 @ 03:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback