Bara måste..

Bara måste lägga upp en bild på mina naglar jag fixade härom dagen.
Vart så himla nöjd med dom och lite stolt över mig själv att jag kunde göra dom så fina som jag kunde.


Så där

Ja i går var man hos barnmorskan och lyssnade och mätta lilla skrutten.
Hon mådde bra, växte bra och hjärtat slog perfekt.
Mina blodvärden va perfekta, samt blodtrycket.
Så inga fel alls på mig, så skönt verkligen.
Har inte heller haft några direkta besvär under tiden heller, bara en gång jag hade så sjukt ont så jag inte ens kunde röra mig men ja efter en timme eller två så var allt normalt igen.

Sen är de ju bara 9 veckor kvar med att vara gravid ungefär.
Sjukt fort har de gått. Längtar så otroligt mycke.
Låg i sängen igår och pratade med M om hur kort tid de va kvar, och vart helt fylld av massa glädje och bara bubblade i mig av lycka.
Ska ju bli så otroligt mysigt att äntligen få bli mamma/en familj.
Få en go bebisen att gosa med och ta hand om och uppfostra till ett underbart barn.

Bara så otroligt nyfiken på vad katterna här hemma kommer att tycka om att de kommer in en till i familjen, men de ska nog gå bra.

Nä dax för mig att diska nu, sen städa lite, senare blir de matlagning..

Köttfärspaj står de på menyn idag med grönsallad till.




Postat av: simone

riktigt snygga naglar där :)

2010-05-31 @ 17:38:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback