Inte mycke kvar nu!

Vad skönt inte mycke kvar i rummet nu att göra.
Måla taket en gång till, väggen allt går på en dag.
Sen lägga golvet blir de nästa helg (kommer bli så fint)
Sen vänta bara till den 2 juni så kommer tapeterna upp på väggen också :-D
Så fint de kommer att bli..

Idag har jag målat klart garderoben i morgon ska jag måla på texten och bilden som ska vara på dörren.
Samt slipa sängen och måla.
Hoppas vädret är fint i morgon så jag får sitta ute och och måla, för i dag vräkte de ner en massa regn usch va ingen rolig dag alls.
Men skönt att inte behöva ha de så himla varmt här hemma men i allafall.

Denna text på dörren samt bilder under denna under texten.




Tvätten hänger där ute och är plaskvåt :(
Fast blommorna får vatten så de är bara bra de.

Ikväll blir de Parlamentet, Mys i soffan med Hjärtat mitt samt en varm skön dusch..

Bara 6 veckor kvar nu till skruttis
är tänkt att komma.
Längtar sååå mycke.


Va på Begravning i torsdag inte alls kul, de som var kul var ju att träffa alla mina kusiner, farbrödrar och min faster samt få lite gamla kort på en själv, oj kände verkligen inte igen mig själv på vissa av dom.

Ja nu blir de lite surf sen duschen.

Puss och kram på er där ute


Postat av: Sara

Vad ska du göra för kul idag? :D

2010-05-31 @ 08:01:29
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Emmelist

kul att göra om lite i rummet. önskar jag att jag kunde göra lite här och var i hela vår lägenhet :D

2010-06-08 @ 23:19:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback