Varit jätte duktiga sista dagarna!

Ja vi har verkligem hunnit med en massa dessa dagar som har varit.
Började med i veckan att vi började röja på tomten med en buske och en massa små träd som skulle klippas bort.
(Tänkt att jag inte skulle hinna med de innan skruttisen kom)
Men busken är nästan helt borta, allt är kastat och de ser jätte fint ut på tomten nu.
Har hunnit med att snicka ihop ett vindskydd också mot grannen för att hon sen ska kunna få lite skugga.

Sen grillat och haft en mysig fredag.

Lördagens schema vart:

Frukost
Iväg och handla allt till rummet. Tapeter, golv, färg alla tillbehöv till de.
Samt lite andra små saker köpte en super go perfym luktar cookies *ler*
Sen andra nödvändiga saker.
Lite kläder också :)

Sen hem och börja med rummet, måla tak och väggen.
Medans de torkade vart de kaffe och bulle ute på altan i värmen.
Sen tog vi upp de sista som låg kvar på marken efter busken (tyvärr pajade en av mina längsta naglar då *snyft* känner mig halft naken på den handen*

Sen målade Älskling klart taket under tiden jag rensade på framsidan och gjorde fint där också.
Sen var de dax för mig att måla väggen en andra gång.
Så nu är de klart.

Grillade igen mums alltid lika gott sen vart de lugn och mysig kväll resten av kvällen..

Söndag:
Sov länge
Blev väckt av sötnosen med att frukosten var klar.

Sen slöade man framför tvn en stund, sen städa dammsugning medans älskling diskade. (pajade en nagel till, mår ju dåligt snart för mina långa fina naglar går av)
Sen flyttade garderoben in i rummet för att slipa och spackla och måla den i veckan.
Sen ut med byrån så den kom på plats.

Fixade i badrummet och gjorde plats för alla blöjor och allt sånt som ska läggas där sen när hon kommer :)
Så nu är jag klar helt och nöjd med dagens arbete.

Förstår inte att jag har hunnit med allt detta eller vi har de denna helg och samtidigt man har en jätte mage som tar emot, men känner verkligen inte av att de är så jobbigt bara häromdagen när jag slipade tyvärr, men de va bara då också.

I morgon blir de barnmorskan och lyssna på skruttisen och mäta igen.
Sjukt kort tid kvar nu bara 7 veckor. Gaaahhh längtar :) :) :)

Nä nu ska jag ta en dusch sen blir de parlamentet och mys.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback