Höststädat

Äntligen är trädgården fin på baksidan och framsidan inför vintern.
Alla löven är uppkrattade och ligger i säckar..
Badat lilltjejen
idag också, hon verkligen älskar att bada..
Sen vart de ena kattens tur att bada, han tyckte mindre om det, men destå mer om att bli torkad och borstad sen efteråt.

Passar på att göra alla fina idag :)

Imorgon är de fars dag, första gången Älskling får känna på det, ska slå in paketen imorgon innan frukost så han får dom när han vaknar :)

Vad har vi mer gjort idag, ätit god mat, haft en mysig höstdag.

Lyckad dag samt jag känner mgi duktig.

Nu ska jag se på film och äta saltlakris glass. (laktosfri)


Vilken är eran favorit glass??


Min är iofs Jordgubbsglass eller någon med Ben & Jerry..

Postat av: Cissi

Ja, visst är den! :D

2010-11-13 @ 21:11:38
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lollo

tack så mycket vart as nöjd med bilden =) Ja lägg in det på önskelistan men av dig önskar jag mig en speciell sak :D den där väskan från shock .. Som ser ut som en bärgsprängare (den svarta eller möjligtvis den gröna).. För du är den ända som har möjligheten att köpa den till mig =)

2010-11-14 @ 00:57:30
URL: http://nogg.se/punxbackintown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback