Träning

Ska snart iväg och träna så de rycker..
Först står de matlagning på schemat så man orkar lite..
Pasta med skinkostsås. Sjukt gott :)

Fick mitt paket från Ellos igår.
Så nu är de bara att börja slå in lite julklappar.
Nöjd med mina köp till mig själv och känner mig fin för en gång skull i mina kläder :)

Ikväll sen händer inte så mycke ska skynda mig hem och se hockey, mer än så vet jag inte.

Har en jätte söt och go dotter här hemma som verkligen gör mina dagar perfekta..

Så jäkla go och söt liten sötnos detta är. Man smälter när man ser henne le

Postat av: Grodan

sv: tack :) Känns verkligen jättebra att man får resultat av allt slit!



Hoppas du får en kanondag!

2010-11-17 @ 07:42:05
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback