Trist blås/snöväder

Jag som ville gå en skön promenad förut vid lunchtid, men jag vägrar när de blåser och snöar så hemskt som det gör ute. Gillar verkligen inte de vädret. Sen har jag tyvärr inget bra regnskydd till vagnen så man kan dölja hålet om man säger så, har bara för själva vagnen.

Så inte så kul om hon får massa snö på sig, annars hade jag gått ut och gått.
Så vi har passat på att ha en mysdag hon och jag idag.
Samt passat på att tvätta lite.

Hon har verkligen fått lekt idag med maten.
Hon tyckte de va jätte kul. 

Majs och potatis va riktigt gott :)


Postat av: Grodan

sv: 7 katter?! oj oj oj! Jag tycker mina två är jobbiga nog när de sätter igång ;) Nya favoritleken är att bita sönder toarullar och sprida papper över hela hallen :P

2010-11-09 @ 15:34:36
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback