Full dag i dag också

Japp upp tidigt iväg till barnmorskan..
Så nu är de fixat så jag inte kan bli gravid igen inte än, men om 2 år kanske igen..

Samtidigt tog min älskling våran dotter till BVC där hon fick sina två första sprutor.
Stackars lilla goa gumman, vad ledsen hon blev vad ont de gjorde på henne.. :(
Min lilla söta prinsessa hade ont. *lider med henne*

Sen iväg och handla med farmor och köpte mig ett roligt kitt, nu ska jag börja gravera smycken hoppas de inte är så himla svårt :)

Sen kom jag hem, ont i huvudet trött i kroppen, började med att riva bort några plankor av golvet som skulle bytas.
Sen fixade och hade mig med de, sen möblerade vi om här hemma i vardagsrummet.
Fint som fan blev de.
Super nöjd och de känns större fast ja samma möbler och samma rum..

Klockan vart mycke ingen middag fixad, älskling gick iväg och köpte pizza medans jag gjorde mys här hemma.
Sen vart de mys för hela slanten med familjen.

Mysigt när de är möblerat och fint



Prinsessan fick en kaninkudde av sin farmor idag också :)

Postat av: Emmelist

haha ja det är alltid kul med lite självlysande pinnar :D

hade du en bra fredag d�

2010-10-30 @ 08:14:48
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: jag är lite småkär i Opie, han är så jävla söt ;D

2010-10-31 @ 01:09:38
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback