Häcken full

Haha kanske inte direkt på orden men nästan idag.

Först upp halv åtta, fixa iordning sig, åt frukost
Gick till pendel idag istället för att ta bussen.
Åkte in och möta Anna och shoppa skor tillsammans.

Japp hittade till och med 2 par.
Ja sen annat smått och gott..

Stannade där inne till kvart i 3 tog pendeln hem igen, hemma vid halv 4.
Hann typ gosa lite med Skruttan och pussa lite på Älsklingen och packa upp mina inköp.
Kastade i mig middagen, sen iväg och träna i lite mer än 1 timme.

Nu kommit hem varvat ner och kollar lite lätt på hockeyn..
Snart blir de en dusch, sen te och mys med mina älsklingar.
sängen lockar tidigt idag.

I morgon är de en stor dag för lilla tjejen stackars henne..
Ska få sin första spruta :(

Själv ska jag till barnmorskan och sätta in spiral så de ej blir några mer barn än, men mer i framtiden absolut :)

Så lilltjejen och hennes pappa får ta BVC i morgon..


Min nya färg. Hallonskalle :)

 

 

Mina fina nya skor :)

Lilltjejen fick lite hon också :)

Även hon blev söt och gullig med sitt nya hårband


Postat av: Anonym

sv: ja de hoppas jag me!

riktigt snygga skor och ÅH va söt hon va på sista bilden, hihi!

2010-10-28 @ 21:18:56
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ah okej! :D

jag gjorde den i photoshop ja, tack :)

2010-10-28 @ 21:24:54
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Emmelist

älskar hallonskallen du skaffat dig! blev kanon ju!

älskar acdc tröjan. vill ha i min storlek.

2010-10-28 @ 22:12:58
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback