Lite före och efter bilder..

Efter gårdagens träning.
Körde verkligen fullt igår på styrka och de känns i kroppen speciellt i armarna.
Där gör de mest ont..
Men vill man bli fin får man lida....

Kollade igenom gamla kort och måste nog till slut lägga upp en bild på före och efter operation.
Sen blir de i framtiden en bild till när slutvikten är nådd.

Men sjukt stor skillnad och nej jag va aldrig vacker förut de har jag insett men har nog insett nu tack vare min Älskling att jag ser bra ut nu, men bättre ska jag se ut sen :)


Före men 2 år före operationen så några kilo extra var det nog (2006)




Jag efter 2009 Halva jag borta..
(innan jag vart gravid)


Det är inte många kilon kvar men några extra vart de av att vara gravid men jag har till nästa sommar på mig.
Är tänkt att vi ska gifta oss då och då ska jag ha nått målet :)



Hoppas jag inte skrämde bort er för mycke av dessa förfärliga bilder så måste jag ge er en bild så ni håller er kvar.. :)



Sötnosen från igår

Postat av: Therese

Härligt gumman! Vet hur det känns <3 Du är jättefin!

2010-10-31 @ 14:19:02
Postat av: Lollo

Det va lite skillnad på dig på bilderna ovanför :O kommer inte äns ihåg när du va så stor ..

Super gullig bild på aurora =)

2010-10-31 @ 21:10:56
URL: http://nogg.se/punxbackintown
Postat av: Anna

Vaaaaa?! Nä sådär stor va du väl inte????! Vilken jäkla skillnad altså! :)

2010-11-01 @ 07:37:08
URL: http://livetmedpyret.blogg.se/
Postat av: Suss

Har du gjort en gastric bypass? Du är duktig som håller vikten :)

2010-11-02 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback