Måndag

De är trist väder, kallt och verkligen en tråkig dag än så länge.

De som har gjort min morgon underbar är när man vaknade med en varm liten gosig hand som smekte min kind och vill berätta för sin mamma att hon var vaken.
Hur underbart är inte de när man vaknar så.

Då kan hela dagen bli hur dålig som helst men jag har vaknat på de bästa sättet som går.
Idag ska jag ta hand om min ena sjukling här hemma och sen mysa med våran lilltjejen och leka en massa med henne.

Har så sjukt ont i armarna sen jag boxade opå Wii igår, trodde verkligen inte de skulle ta så bra som de gjorde.

Nu blir de en stor kopp te och mys under filten i soffan med mina älsklingar..


Pusss

Postat av: Lollo

hehe ja nu har det här inte ett skit att göra med ditt inlägg.. men du såg ju min blogg med gästbok etc..

Den bloggsidan va typ 10 gånger lättare att hålla på med pluss så fans det ju mycket mer grejer som fotoalbum och så .. Det ända som är negativt är ju att man inte kan ha någon header eller ända muspekare som du ville göra.. Men om du vill kan jag göra en helt ny hemsida på den sidan i stället.. För jag tyckte den sidan va mycket roligare. men det är ju upp till dig.

2010-10-25 @ 14:01:28
URL: http://nogg.se/punxbackintown
Postat av: liindblaads

hihhi jaa de tycker jag med :D

2010-10-25 @ 15:35:04
URL: http://liindblaads.se
Postat av: liindblaads

jaa:D jag blev helnöjd :)

2010-10-25 @ 23:50:40
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback