Seg vecka än så länge

Har inte hänt så himla mycke kul direkt seg och gråa dagar tyvärr.
Tur man har en go liten tjej som livar upp dom, samt underbara vänner samt familj.
Igår blev de träning... Tycker jag kämpar och svettas men inte fan får jag träningsverk, vill ju ha de för att verkligen känna att man har gjort något.
Känns som man sliter just nu och inget händer :(

Idag blir de också en lugn dag vad jag vet, ska städa och pyssla lite här hemma med små saker och göra fint.
Samt tvätta lite..

Just nu ligger tjejen och sover så kan man passa på att diska så de är klart.

Längtar så otroligt mycke till helgen mycke som händer då.
Ska åka ner på fredag till min älskade syster och hälsa på samt klippa mig på lördag i en frisyr jag aldrig haft.
Ska bli sååå spännande :)

Därför går dagarna så sakta också bara för att man längtar så himla mycke. :)

Nä dax att ta tag i disken..
Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback