Tandläkaren

Där gick de bra.
Hade bara halva ansiktet som försvann efter all bedövning jag fick för de tog inte dom första gångerna.
Gick sen hem till sambos familj och hjälpte hans bror med att dra ut nätkabel till hans lilla boende utanför.

Fast jag myste med våran dotter istället och somnade i soffan.
Tiden rann iväg och vi gick därifrån vid 7 tiden ikväll.
Så de blev en sen middag.

Kollat på Biggest loser och nu blir de en varm dusch sen te och film.
Fryser så otroligt mycke hade lite för lite kläder på mig när vi gick hem.
Snuvig blev man på köpet.
Men får skylla mig själv lite.

Imorgon blir de städning och massa mys och lek med dottern.
Sen träning på kvällen..

Puss och sov gott på er alla där ute...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback