Testat Pure idag

Ja idag har de varit en fullspäckad dag.
Först en jätte mysig morgon med att sova länge tillsammans hela familjen.
Sen frukost och klädde på oss och gick en promenad upp till farmor.
Va där och drack lite kaffe och hade trevligt.

Lilltjejen och Älsklingen stannade kvar där medans Farmor och jag åkte och handla på ikea och Willys.
Jag skulle bara ha tre saker där tvättlappar och två korgar till hallen :)
Slutade med att jag kom hem med mera saker, grytvantar, doftljus till hallen, kryddburkar, mjuka byggklossar till lilltjejen samt en hjärtmatta till henne..

Ja sen var det dax för middagen.
Älskling lagade Lövbiff och potatisgratäng med sallad till.
Kollade hockey och drack en cider och njöt.
Färjestad vann alltid trevligt :)

Ja sen till de roliga, lilltjejen är ju 2½månad nu så jag tänkte sakta sakta testa lite ny mat för henne så jag köpte Mango puré idag och testade med henne.
Hon verkligen älskade de.. Glufsade i sig och skrek när hon inte fick mer..


Del 1



Del 2



Del 3

Nu sover hon så sött i sin pappas famn.
Dax att passa på att ta en varm dusch sen kolla på någon film och mysa med
älsklingen min..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback