Ute på äventyr idag.

Vaknade med att lilltjejen hade sian varma fötter mot min rygg.
Alltid lika mysigt att vakna och känna hennes värme mot min hud.
Vände mig och och de första man fick va ett leende från henne.
Perfekt morgon, satt och myste framför tvn hon och jag.
Jag med mina två goda mackor och mitt örtte med kamomill smak och hon med en flaska välling.

Sen fick hon leka under gymmet en stund medans mamma gick och duschade.
Kom in sen i sovrummet där hon låg och kämpade med gymmet och hade de jätte kul för att hon kan börja greppa tag i sakerna som hänger där.

Sen klädde vi på oss och tog en tripp med pendeln och hade de mysigt ute i höstvädret.
Kallt men ändå mysigt.

Råkade kliva in i en H&M butik och kom ut med ett par hello kitty öronmuffar till lilltjejen.
Hem och testade dom och åt middag med hjärtat.

Nu är de hockey AIK - HV71
Håller inte på någon men för älsklingens skull håller jag på AIK.

Sen blir de Te och mys och film..

I morgon ska de bakas en massa här hemma är de tänkt.
Planera och fixa lite med hemmet är de också tänkt.
Inte långt kvar till jul snart bara 2 månader kvar och mina punkter jag har på listan är tänkt att dom ska bli klara tills dess...

Hon vet inte om hon ska gilla dom eller inte :)
Lite stora men växer snart i dom..

Postat av: towis

men åh vad söt :)

2010-10-19 @ 09:07:51
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback