Utmaning

Hittade denna lilla utmaning på Emmelist blogg..
Tyckte den va lite rolig så för en gång skull så ska jag göra en utmaning..

4 tv-program jag tycker om:
True Blood, Sons of Anarchy (älskar den)
The vampire diaries och 2 and a half

4 saker jag gjort idag
Varit på äventyr, druckit en god kaffe, kollat på hockey samt myst med lilltjejen

4 saker som jag längtar efter
Efter min dator, massa pussar från min älskling, pengar, samt min älskade syster

4 saker på önskelistan
* Wii
*Köpa biljetter till Disturbed
*Min julklappslista
*Att FBK vinner SM-GULD

4 saker som jag avskyr (HATAR)
Våldtäktsmän, barn/djurmisshandlare, pedofiler, kvinnomisshandlare m.m

4 saker jag tycker om att göra
Att umgås med familjen, sex (gör väl nästan alla), träna samt gå på konserter

4 saker jag ätit idag
Mackor, banan, tacos röra med ris, vindruvor



Utmanade: Alla som vill!
Länka gärna erat inlägg här, alltid kul att läsa andras svar!!!

Postat av: emmelist

tackar :D



kul du antog utmaningen :D

2010-10-19 @ 06:36:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback