Dammar av bloggen och funderar..

Dammar av bloggen och funderar på att börja igen.
Det var verkligen jätte länge sen jag skrev av mig.
Och mycket har hänt sen dess.

Vet inte riktigt vart jag ska börja.

Aurora har självklart fyllt 1år det är nogt de bästa jag kommer på just,
samt hon har fått två tvillingkusiner till världen.

Va på besök där igår söndag och kollade in sötnosarna.
Så små, förstår inte att våran lilla tjej har varit så liten.
Tiden går verkligen så otroligt fort så man hinner verkligen inte med längre.

I måndags den 15.e så började jag skola in våran dotter på dagis "förskolan".
Kändes pirrigt, nervös och läskigt samtidigt.
Men det har verkligen gått hur bra som helst denna vecka som varit.
Hon verkligen trivs jätte bra där.
Så i i torsdags så lämnade i henne helt själv där utan oss och även i fredag.
Då var jag nervös men de gick kanon bra.

Så idag gick de lika bra att lämna henne.
Så det känns skönt att hon trivs, personalen är goa mot henne och jag känner ingen oro längre.
Men klart man saknar sin lille prinsessa här hemma.

Tänkte bjuda på lite bilder av de som har hänt sen sist jag skrev.


Inskolningsdag

Inskolning

Påväg till farmor

Så ser man ut när man fyller 1år

Sin egna tårta

1års tårtan alla fick äta

Badade första gången

Lika glad och underbar som alltid.

Stolt morbror.

Lilla jag bara


Postat av: Magnus

våran lilla skruttis <3

2011-08-22 @ 19:05:50
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Tack för din snälla kommentar!! Verkar som vi är lite i samma fas i livet eftersom jag också precis skolat in min lilla tjej på dagis :)

Du kan se bilder här om du vill :D

http://pernillaolsson.blogg.se/2011/august/utkast-aug-23-2011.html

Kul att du följer min blogg, tycker du har en jättefin blogg! Brukar du lägga ut bilder på det du bakar?? :)

2011-08-23 @ 12:56:13
URL: http://bliminjast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback