Grattis på födelsedagen <3

Idag fyller min sambo år och de har vi firat med tårta både igår och idag.
Idag glömde jag dock ta kort på tårtan, men de gjorde inget för så fin blev den dock inte men den blev god..

Igår var vi hos svärmor och firade sambon tillsammans med alla hans syskon och respektive.
Trevligt var det och jätte god mat.

Fredag bestod av handling och fix av tårtan.
Har aldrig i hela mitt liv bakat med sockerpasta men gjorde det för första gången i fredags och det tog verkligen längre tid än vad jag trodde det skulle göra.
Men lärde mig en hel del speciellt av mina misstag jag gjorde.

Men jag vart nöjd för att vara första gången..


Grattis älskling

 

Sen annars har det inte hänt så mycket.

Hoppas alla andra har haft en trevlig kväll som vi har haft dag.

Puss och kram på er


Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Oj vad fin den blev, man kan verkligen inte tro att det var din första tårta med SP!!! Loggan är jättesnygg verkligen, bra jobbat! :)

2011-08-29 @ 21:36:09
URL: http://bliminjast.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:)

Blev jättefin!! Synd bara att det var aik;)

2011-09-01 @ 12:19:41
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback