2 December!

Varit en full dag och mysig samtidigt.
Varit ledig och dottern har varit ledig så vi har haft en mysig dag tillsammans, varit och handlat, städat och bakat hon fick iofs leka med trolldeg under tiden och tyckte det var jätte kul.
När vi städade så hade hon sin lilla golvmopp och jag dammsög.
Hon älskar verkligen att hjälpa till här hemma.
Blir arg om hon inte får hjälpa till att diska.
Så jag ger henne några små saker och hon får leka med dom i vattnet medan jag står och diskar.
Så mycket roligare det blir om hon kan vara med.

Baket idag blev lyckat tror jag.
Ska ha det med mig i morgon då i åker iväg och har en julpyssel dag i Tyresö med vänner och deras barn.
Längtar och det ska bli så mysigt..

Cookies med nonstop och apelsin

Sen blev de lite mer

Sockerkaka med smak av pepparkaka och apelsin

 

Ja dagens tema och bak vart apelsin. Tycker det här julen till och luktar så himla gott med apelsin

 

Nä dags att se lite film som vanligt kanske.

Gårdagens film var rolig men var så trött så jag somnade och vaknade vid 03 i natt och fick stänga av allt hehe.

Men men Puss och snusk på er ;)

 


 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback