Fy vad jag börjar känna panik

Julen står snart bakom dörren och jag har miljoner med saker kvar att göra. Trodde jag skulle hinna mer än vad jag har gjort och jag känner hur paniken smyger sig snabbt på..

Men får bli att helgen får gå åt till att fixa allt.
Det ska bakas klart pynta klart, granen kommer hem på söndag,paket ska köpas.
Klänningen till Julafton ska hittas, håret ska färgas..

Gaaahh panik säger jag bara.

Men i all stress kan jag bjuda på en lite sötnos som alltid har kul när hon äter fast det blir grisigt..



Min älskling <3





Postat av: Emmelist

taaaack :D



jag brukar ta 800kr för att sätta in löshår... så är rätt billig :P



Hör gärna av dig om det blir aktuellt! :D



kram!

2011-12-16 @ 03:18:48
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback