Halva beställningen klar

Hunnit med en hel del idag..
Började dagen med att jobba.
7-15 va inte så pigg direkt när man gick upp, kallt och man ville bara krypa ner igen i en varm skön säng.
Men men pengar pengar pengar.

Sen hämta lilltjejen, handla hade presentkort på glass från Buzzador så jag ska testa ena smaken idag med laktosfri choklad, perfekt tyckte jag när det är de enda jag kan äta utan att få ont.

så det blir de och film snart ovanligt.

Måste säga filmen jag har börjat sett på men somnat ifrån för att jag har varit så himla trött nu på kvällarna är riktigt jäkla bra värd att se.

Killer Elite heter den.

http://www.imdb.com/title/tt1448755/

Värd att se måste jag säga.

Men sen idag har jag hunnit med halva min beställning på skyddsänglar.
Så snart ramlar de in lite pengar där =)

Nä nu blir de film.

Puss och godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback