Dagen redan slut!

Ja de var en lång dag idag.. Jobbade på dagis fram till 17.30. Hem och började fixa i hemmet direkt. Känner mig helst slut och kl är inte mycket alls. Så nu blir en snabb dusch sen lite Sons Of Anchary sen krama kudden, Ska börja 7.30 i morgon så nu behöver jag sömn + annat att tänka på är inte alls på bra humör, ledsen och ja bara jobbigt just nu.
Men har tålamod och hoppas det blir bättre.

<3 <3 <3 Puss och GodNatt



Postat av: lollo

Lika bra avsnitt som vanligt ju, men jag tycker allt att juicy och tara ligger lite risigt till.. bara det inte händer dom nått med då blir jag lite sur juicy är ju en av mina favoriter =)

2011-10-15 @ 23:48:18
URL: http://totalynameless.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback