Jag hann fast jag kom hem sent!

Har jobbat idag på en trevlig förskola i Älvsjö ska dit i morgon igen..
Slutade halv 5 va hemma lagom till 18.00 kastade i mig lite mat, satte en bullsats och sen in en ana bis i duschen med dottern. Ut från duschen bakade ut bullarna och gav henne välling och sen vart de nattning.

Pensla, pärlsocker på och skjuts in i ugnen.. Men även jag hann idag på kanelbullens dag att baka bullar..

Vilken mamma jag är ;-)

Nu blir de sängen , te och provsmak samt lite läsning eller varför inte några rader ord i Wordfeud :-)

Godnatt i morgon är de jobbdax igen.


Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Hej! Jag köpte Marshmallow fluff på Ica, det finns i nästan alla lite större affärer i bakhyllan :)

2011-10-05 @ 13:59:54
URL: http://bliminjast.se
Postat av: lollo

Mums dom bullarna såg goda ut :D

2011-10-06 @ 19:46:11
URL: http://totalynameless.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback