Vill göra slut...

på allt skit hela tiden.
Blir så trött på alla måsten, allt som måste göras..
Vill verkligen göra slut på alla måsten, allt som behöver göras.

Vill bara kunna njuta och ha en skön dag för en gång skull...


Men är bara så trött det är inte likt mig alls att vara så här trött på allt.
Jag har knappt vaknat innan jag började med allt här hemma för att man skulle kunna sitta och njuta ikväll..

*Diskat
*Rensat kattlådorna
*Plockat fram och av frukosten
*Fixat henne på morgonen
*Vikt tvätt
*Tvättat
*Hängt tvätten
*Bytt sängkläder
*Dammsugit
*Plockat en massa i sovrummet


Ja de är lite av de samt lite annat smått och gott..

Så jag tycker jag är värd att få ta det lugnt nu och göra slut med alla sysslorna..




Vad trodde ni jag menade..

Vore ju kul att dom som läser kan lämna ett hej så man vet vem det är som läser..


Postat av: Grimgoth

Låter hektiskt och jag är impad att du hinner och orkar allt.

Keep it up! :)

2011-10-23 @ 20:39:22
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: G

Efter regn kommer sol ;) blir bättre ska du se

2011-10-23 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback