Äntligen!

Idag började jag på nya jobbet.
Va iofs inte så länge där hade mest info om allt..
Men trivs redan och tror detta kan bli en trevlig framtid..

Men sen på vägen hem när jag skulle gå till dagis och hämta lilla busungen så fick jag en sån härlig känsla av längtan till julen...
Alla dofter av julen..

En Gran som luktar gott..

Ska bli så underbart att se vad Aurora tycker om julen..
Se hur hon reagerar på allt pynt, alla paket.

Ja det är inte långt kvar och jag längtar...

I morgon så är de jobb igen som gäller.
Gillas.

Puss på er läsare...

Vad längtar ni efter skriv gärna och berätta..





Postat av: Grahn

Ja julen är ju härlig :) Och gran kan man ju aldrig få för mycket av ;)

2011-09-06 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback