Helgen redan slut..

Har inte hänt så jätte mycket denna helg.
Fredagen var lugn med hemma kväll..
God mat och tv..

Lördagen hjälpte vi sambons syrra med fam. att flytta sen hjälpte dom att packa upp det mesta som gick att packa upp.. Inte lätt att ta hand om allt när man har två små söta tvillingpojkar att ta hand..

Söndagen har bara varit en trist dag som jag önskar att den inte hade varit.

Suttit och spelat Wordfeud.. Hur roligt som helst.
Men även hunnit med att ha gjort klart syskonbarnens örhängen idag, så dom ska packas och skickas iväg i morgon.

Nu blir de te och film sen sängen, efter lilltjejen har lagt sig.. Är så trött..



Bästa ordet jag har haft :)

Adda mig på vixen666 om ni vågar spela mot mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback