På jobbet

Sitter och myser med lilla Dino här på jobbet.
Väntar på att han som ska öppna ska komma.
Vi öppnar 11 om dagarna,så de är lite segt innan..
Men trivs som fisken i vattnet redan..
Så jag ska börja hjälpa ägaren med hennes sida på facebook om butiken och de känns jätte kul..
Samt en gamal vän som jag fick äntligen träffa igår ska göra hemsida åt henne.
Så de känns mer kul att man kan hjälpas åt.
Va inte roligt alls att gå ut i morse och till dagis för att lämna Auora..Dygnsur var man efter att ha gått dit, men slapp vara de om fötterna idag för jag hade mina nya stövlar.. Inte haft gummistövlar på hur många år som helst.
Men kanske blir så när man skaffar barn..
Men men,vart lite ikea besök igår också.
Sen regnskydd till vagnen är ett måste nu också.
Men annars hände det inte så mycket mer roligt igår..
Idag blir den lugn dag, jobba klart, sen handla och hämta dottern på dagis hem och städa lite tror jag kan behövas :)
Sen bara mys resen av kvällen..
Ha nu en bra dag det ska jag ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback