Trött trött trött.

Helgen har varit full fast ändå inte..

Fredagen iofs var lugn med familjemys.

Lördagen var lugn med..

Blev en lugn kväll som gräsänka som jag var sambon kom hem 5 halv sex i morse..
efter att ha hjälpt några vänner med att vara lite slav..

Men de var okej då fick jag passa på att vila upp mig med att sova tidigt..
Är inte helt okej har nog en dunderförkyldning på G och det är mindre roligt..
Men får käka lite vitlök och svälja lite svarpeppar korn så går de över..

Ja mer om lördagen den slutade i med en tråkig hockey förlust mot ett par råttor..
Sambon är Aikare och jag Fbkare så det var mindre roligt att se när dom förlorade mot dom..
Men men de är 54 matcher kvar, vet vem som står med guldet i handen i år igen =)


 

Söndagen har varit full fast jag har varit så sjukt trött och inte alls mått bra.

Men har handlat, städat, vikt tvätt, diskat, lagat mat..

Min berömda Baconinlindad köttfärslimpa..

Hur god som helst.. =)

Nu ikväll blir de bara film, chips och te sen sängen tidigt, jobbdag i morgon och dagis...

 

Pusssss

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback