Underbar helg!

Blev bjuden ner till syster i helgen på kräftskiva.
Va underbart att få lämna sthlm i några dagar och bara få koppla av innan allt började i mitt nystartade liv.
(varför de är nystartat är många anledningar)

Kom ner på fredagen, barnen visste inte att vi skulle komma och vart överlyckliga och självklart började dom nästan bråka om vem som skulle leka med sin kusin eller sitta brevid mig när vi åt.

Fick god mat första dagen plankstek mums.
Kvällen vart inte så jätte lång utan jag var helt slut.

Lördagen var de kräftskivan, men dagen var seg innan de drog igång.
Somnade en stund på dagen (inte likt mig alls).
Sen var de kräftor, vin och snaps.
Men tog de lugnt tappade dricksuget efter ett tag men hade hur kul som helst.

Söndagen var lugn, pyssel med barnen och hemgång tyvärr dock..
Men hade en jätte trevlig helg och saknar dom redan när vi hade satt oss på ett fullproppat tåg.

Men alltid skönt att komma men ja saknaden var stor..

Har verkligen världens bästa syster..

Helgens pyssel som ska bli örhängen..

Finns till salu sen..





Kärlek, nymålade naglar och mina fina örhängen <3

Postat av: lollo

coola örhängen :D

fan va snygg din blogg har blivit. jag funderar själv på att starta upp en blogg igen så jag får skriva av mig lite eller så ska jag starta en som jag kan ha som portfolio när jag söker jobb :D

2011-09-07 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback