Idioter som inte har vett och ettiket!!

Kan ju börja på nyårsafton hemma hos syrran.

Hade precis satt oss vid bordet för att börja våran fina förrätt så plingar det på dörren.
Syrran öppnar och en gubbe står i dörren och börjar klaga direkt över att det var förberätt på tomten för att smälla lite raketer.
För han tyckte vi skulle nog allt tänka på hundarna..
Ja det är de vi precis har gjort Syrran har en hund och hennes vänner hade en hund, samt vi har våran lilla dotter så klart som fan vi tänker på när man smäller vi är väl vuxna lite halv vettiga personer som kan tänka lite.
Nä det var ju mer eller mindre bara vi som skulle smälla så jävla mycket i byn enligt honom..

gaaahh komma så där under middagen och störa och på nyårsafton.
Kom på dagen och fråga runt eller åk bort om nu din hund/hundjävel är skotträdd på nyår.

Sen när det var dags att smälla så ja vi gick till en stor parkering i stället och smällde av men vi var fan inte dom som smällde mest utan det fanns andra där i Rejmyre som smällde mer och precis vid där han bodde och syrran bor en liten bit ifrån så.



Sen andra saker jag stör mig på är när man åker tunnelbana/pendeltåg eller sj..
Folk som inte har barn ska fan alltid klaga.
Var precis innan jul så när vi handlade sista julklapparna så skulle vi åka hemåt och jag är en sådan person som brukar planera min resa i mitt huvud vart jag ska stå på perongen när jag ska kliva på tåget eller bussen eller ja vad som helst.
Så nu hade jag gjort de dörren hamnade precis vid vagnen och jag låter alltid folk kliva ut först innan jag kliver in. Då har jag en jävla kärring i ryggen som står och trycker på innan alla hade klivit ut, fan vänta på din tur och sen när det var min tur och jag kliver på så gnäller hon och säger att har man barnvagn kan man väl vänta till sist, vad fan ska jag vänta till sist och kanske inte få plats för att folk vägrar flytta på sina jävla arslen..
Plus att jag ska näst längst bort på pendellinjen så jag vill gärna ha min plats där jag vet att jag inte behöver flytta mig 10 gånger för att folk ska ut och in, vill göra det enkelt för min och andra.
Men nä de var fel, sen att hon klev av 3 stationer senare och va ju tvungen att ha sitt plats, din lata jävel..




Centralstationen ska jag nog inte yttra mig om idag för då kan jag nog aldrig sluta skriva, men fan det är sniglar som bara tror dom är helst själva där och går precis som dom vore i en stor jävla bubbla..

Finns mycket jag kan klaga på idag för jag är på det humöret när det gäller att folk bara är egon och inte kan bry sig om andra runt omkring sig.
Gör det enkelt för dig och andra så finns de inte mycket att sucka över.

Sen ni som inte har barn och bara klagar.. Bara vänja er för jag ska ha fler så välkommen till 2012 där det bara kommer komma fler och fler barn i världen..

Sluta sucka och ge ett leende åt någon istället, sluta stressa till tåget det kommer nytt om två minuter ditt liv är mer värt än att råka illa ut.. Sätt in barnet i bilen först på en parkering än att låta de springa runt när du packar in vagnen/varorna ditt barn kan bli påkörd är det värt de?

Ni lattemorsor sluta gå i bredd det finns folk som vill gå om er men kan ej de för ni tillåter inte det...
Ge mer kärlek och se lösningnar i stället för problem livet blir så mycket roligare då.

Sluta sen och klaga att ditt liv är tråkigt, det är bara du som gör det tråkigt så ryck upp dig/er och lev lyckligt..

Så där klagostunden över nu ska jag se hur jag ska lösa matlagningen =)

Love and Hugs..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback