Nu är alla julsaker borta!

Så skönt med att allt är nerpackat nu av förra årets jul och äntligen kan man få göra fint igen med massa annat fint.
Har nu bestämt temat i köket och i badrummet som jag inte har kunnat bestämma mig förut.

Köket kommer gå i vitt och svart med saker som är insperarat av cupcakes, redan börjat min samling =)

Badrummet kommer gå i svart och silver så det kommer bli ett lyxbadrum har jag bestämt.
Så nu är det bara att sakta börja med det.

Sen är de också dax nu att ta tag i hallen så den blir ljus och fin kryper i mig hela tiden att ha den i den färgen vi har, visst den röda färgen är fin men ej i hallen..
Så där kommer det bli vitt,svart och metall..

Hoppas de blir fint snart och klart snart vill ha klart innan sommaren i alla fall..


Denna på golvet i hörnan i hallen eller i badrummet skulle vara hur fint som helst..

Postat av: lollo

Jag tror det kommer bli skitsnyggt :-)

2012-01-04 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback