Trevlig kväll igår

Filmen Hamilton var en av dom bästa jag har sett genom mina år.
Verkligen värd att gå och se på va en riktigt bra action film som man kan mäta med americanska filmer =)

Käkade också på grekisk kolgrill ååå så gott det är med massor av tatsiki är ett måste =)

Sen fick jag min födelsedagspresent igår..
Gillar dock inte rosa men dessa skönheter kan man man inte låta bli att älska i rosa..

 

Nu är det bara klänningen kvar att köpa till 40års festen..


Postat av: Isabelle

Grattis! Du har vunnit tävlingen i min blogg;) Maila mig mig på den angivna mailen och skriv vad du önskar dig för smycke och adress. Och du... Vart är dessa underbara skor ifrån?! Jag ÄLSKAR dom!!! :D

2012-02-21 @ 12:21:29
URL: http://pinkybell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback